» Toptypy.com - typy bukmacherskie najlepszych typerów w Internecie, korzystaj za darmo i sam walcz o nagrody.
» Livemecz.pl - wyniki na żywo z transmisjami online (podajemy kilkanaście źródeł gdzie oglądać można mecze na żywo w Internecie) a po zakończeniu meczu skróty meczów oglądaj na Livemecz.pl

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 mar 2017 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2006
Posty: 23793
Lokalizacja: Казань
Podziękował: 6702
Podziękowano: 2416
Podbijajac wobec licznych pytan:

W miare aktualna (i aktualizowana) sytuacje rynku dla rezydetnow z Polski okresla sie tutaj - kto zostaje, kto zamyka, kto nazwijmy to "zastanawia sie co dalej pod inna marka (licencja)" : >> CLICK <<

Ja zdaje sobie sprawe, ze jest wiele firm w Sieci, z roznymi licencjami - z miejsca mozna naliczyc "dziesiatki" wiecej, powiedzmy, ze wspomniana lista dotyczy najpopularniejszych w publicznej swiadomosci.
Dlatego tez weryfikacje wielu podmiotow mozna bedzie przeprowadzic po ustabilizowaniu sie sytuacji - ktora swoja droga zaczyna zmierzac do pewnej stabilnosci w medialnym wydaniu - lobby w Polsce dopielo swojego mocniej niz poprzednio.
Oczywiscie w mediach kreuja sie i beda sie kreowac za obroncow praw Graczy - spuszcze na to zaslone milczenia. Matematyka nie klamie.

Jesli bedzie dane, po 1 kwietnia wiele sytuacji wyjasni sie bardziej, wiec odpowiednia autorska lista zostanie stworzona na Forum. Niemniej prosze miec swiadomosc, ze kolejna kluczowa data jest 1 lipca.

Sytuacja jest dynamiczna, aczkolwiek zalecam daleko idaca cierpliwosc - tylko oficjalne komunikaty sa wiarygodnym zrodlem informacji - i tego sie bedziemy tutaj trzymac.

Prosze pamietac, to jest Internet.

Zarowno aktywnie dzialajacym na Typujemy.pl. jak i Odwiedzajacym i Grajacym, zycze niezmiennie szczescia w grze <4listki>

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi killbill
bumcykszunaj1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 30 mar 2017 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2006
Posty: 23793
Lokalizacja: Казань
Podziękował: 6702
Podziękowano: 2416
Kolejne dwie firmy ktore zamkna rynek zakladow to Betsson i Betsafe (w oparciu o eplay).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 30 mar 2017 
Doświadczony Typer
Doświadczony Typer

Dołączył(a): 18 maja 2008
Posty: 1632
Podziękował: 6
Podziękowano: 22
Ponownie od Bet-at-home:
- Tak, nadal będziemy oferować usługi bez zmian
- Sprawdzamy możliwość uzyskania licencji
- Na bieżąco będziemy informować naszych użytkowników o jakichkolwiek zmianach
- Proszę się nie obawiać, nadal oferujemy nasze usługi

Trochę już tego nie rozumiem...jedni zamykają się, inni nie...czyli co z nimi? będą działać niezgodnie z prawem? Jest możliwe, że ktoś ich "odgórnie" zablokuje?
Czy są jakieś podstawy do obaw, że nie będę mógł zawierać zakładów/wypłacić środków po 1 kwietnia od buka, który "zostaje" i twierdzi, że wszystko OK?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 31 mar 2017 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2006
Posty: 23793
Lokalizacja: Казань
Podziękował: 6702
Podziękowano: 2416
wojtek_szczecin napisał(a):
Jest możliwe, że ktoś ich "odgórnie" zablokuje?

Tak, miedzy 1.04, a 1.07, a po 1.07 zgodnie z ustawa podmioty beda blokowane przez dostawcow Internetu (odgorne sankcje, jesli tego nie zrobia).
Pomijam techniczny aspekt sprawy, ktory bedzie banalnie prosty do obejscia.
Ma to dzialac tak, ze po wpisaniu "nieodpowiedniego" adresu zostaniesz przekierowany na "odpowiednie" strony, ktore ... (...) tu wpisz cokolwiek, co sobie zazycza i ustala.

Co do wyplat srodkow, badzmy powazni. Bo to sa mimo wszystko w wiekszosci przypadkow powazne firmy.

Daja okres, gdzie o ile zablokuja rezydentow z Polski, mozesz wyplate zlecic sam, a pozniej (jesli np. zaspisz), takie operacje zlecasz przez Chat/Support Mailowy itp.
Pamietaj, ze to ze moze chwilowo zablokuja dana lokalizacje nie zwalnia ich z wyplaty srodkow, bo konsekwencje tego byly by dla nich o znaczeniu globalnym.

Czyli w Twoim przypadku, jesli nawet Bet-at-home wyjdzie z Polskiego rynku, to w przypadku firmy o takim zasiegu i monitoringu nie masz zadnych obaw, ze nie bedziesz mogl wyplacic

A w co gra BAH to jest ciekawe, bo nie jest to firma - krzak, do tego z perypetiami na naszym rynku (pomijam marze i oplacalnosc gry u nich)
Co wiecej BAH ma naprawde wiele licencji na dzialanosc w przeroznych jurysdykcjach - moze widza to, czego inni nie moga.

Potrzeba ... czasu.

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi killbill
Cracoviaczekwojtek_szczecin


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 31 mar 2017 
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA

Dołączył(a): 26 lip 2006
Posty: 17661
Podziękował: 3893
Podziękowano: 6098
Strona
Bet365.com od dziś wygląda tak:

https: //www.Bet365.com/Members/helpers/error.aspx


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 31 mar 2017 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2006
Posty: 23793
Lokalizacja: Казань
Podziękował: 6702
Podziękowano: 2416
Na stronie Bwin pojawil sie komunikat:

Bwin złożył wniosek o przyznanie licencji na działanie w Polsce. Nasz wniosek jest przetwarzany i jesteśmy w stałym kontakcie z polskimi władzami.
Pozostając w zgodzie z nowym prawem zdecydowaliśmy się zamknąć konta wszystkich użytkowników z Polski.
Klienci, którzy posiadają środki na koncie mają możliwość ich wypłacenia. Jesteśmy przekonani, że wkrótce uzyskamy licencję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 07 kwi 2017 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2006
Posty: 23793
Lokalizacja: Казань
Podziękował: 6702
Podziękowano: 2416
Tak w ramach ciekawostki co sie moze dziac po 1 lipca - bo oczywiscie nikt tego cenzura nie nazwie.
Obrazek

Ministerstwo Finansow cenzuruje czasem samego siebie ... Oh wait ...
Taki komunikat wyskakuje, gdy sobie chcesz przejsc do wyszukiwarki OPP (organizacji pożytku publicznego) hostowanej przez MF - czyli ogranizacji ktorym mozesz przekazac 1% podaktu

Przypadek?

Oczywiscie sa tlumaczenia, stary link w wyszukiwarce google itp itd ... ale to sie dzieje naprawde.
Jaka mamy pewnosc, ze podobne przypadki nie beda mialy miejsce, kiedy juz na dobre ruszy rejestr zakazanych domen?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 09 kwi 2017 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2006
Posty: 23793
Lokalizacja: Казань
Podziękował: 6702
Podziękowano: 2416
Poniewaz jest troche pytan to wklejam poglądowo:

umyty napisał(a):
tylko nie kumam tych stacjonarów... wysyłam kupon zakładana wygrana 3300zł , kupon w trakcie cały czas zakładana wygrana 3300zł, kupon wygrany i 2970zł o co tu chodzi w tym sts...
Obrazek
???

Jeśli wartość potencjalnej wygranej przekroczy 2.280,00 zł bukmacher przy wypłacie będzie zobowiązany odprowadzić dodatkowo 10% podatek dochodowy
od całej wygranej kwoty (a nie od różnicy między wygraną, a kwotą, którą się postawiło).

Czyli u Ciebie

1 500 x 2.5 = 3 750
3 750 x 0.88 (podatek 12%) = 3 300
i dalej 3 300 * 0.1 (10%) = 330
wiec 3 300 - 330 = 2 970

Jesli juz bawic sie w takie granie, to dobra praktyka powinno byc takie dobieranie stawek, aby wygrana nie przekraczala 2 280. Po prostu grasz wiecej "kuponow" za mniej.

Tak ten zlodziejski system dziala.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 18 kwi 2017 
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA

Dołączył(a): 26 lip 2006
Posty: 17661
Podziękował: 3893
Podziękowano: 6098
http://www.sport.pl/pilka/1,64946,21598 ... LinkImgZ35


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 19 kwi 2017 
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA

Dołączył(a): 26 lip 2006
Posty: 17661
Podziękował: 3893
Podziękowano: 6098
http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly ... zyska.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 20 kwi 2017 
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA

Dołączył(a): 26 lip 2006
Posty: 17661
Podziękował: 3893
Podziękowano: 6098
http://e-play.pl/siedem-wnioskow-o-lice ... acherskie/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 20 kwi 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2006
Posty: 10170
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Podziękował: 925
Podziękowano: 1093
http://www.forbes.pl/prezes-st-mateusz- ... b_redakcja

_________________
"Mroczny pasażer ze mną jedzie, siedzi obok choć tyle pustych siedzeń..."
Seba 7.04.1980 - 10.07.2008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 05 maja 2017 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 25 mar 2017
Posty: 5
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
:wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 01 cze 2017 
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA

Dołączył(a): 26 lip 2006
Posty: 17661
Podziękował: 3893
Podziękowano: 6098
Unibet złożył wniosek o licencje. Więcej w linku poniżej:

Unibet-potwierdza-zlozenie-wniosku-o-licencje/">http://e-playbet.com/Unibet-potwierdza- ... -licencje/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: [INFO]Rynek bukmacherski dla rezydentów z Polski (1.04.2
PostNapisane: 17 lip 2017 
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA
Ekspert : Hokej na lodzie, WNBA

Dołączył(a): 26 lip 2006
Posty: 17661
Podziękował: 3893
Podziękowano: 6098
http://e-play.pl/mf-komisja-europejska- ... astrzezen/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: