» Toptypy.com - typy bukmacherskie najlepszych typerów w Internecie, korzystaj za darmo i sam walcz o nagrody.
» Livemecz.pl - wyniki na żywo z transmisjami online (podajemy kilkanaście źródeł gdzie oglądać można mecze na żywo w Internecie) a po zakończeniu meczu skróty meczów oglądaj na Livemecz.pl

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#21
Węgry - Kobiety - Ukraina - Kobiety
Iagupova A. (Ukraina) powyżej 21.5
@1.85 Stawka: 2j.


Oczywiscie ja nie przejde rowniez obok overa Iagupovej..
Przereklamowana jest dla mnie kompletnie Moss, malutko doklada Malashenko, podobnie zreszta jak Dorogobuzova i ok, zeby nie bylo, calkiem fajny turniej rozgrywa Udodenko, ale jakby nie patrzec najlepiej i tak wygląda Iagupova, co oczywiscie nie jest zadnym zaskoczeniem.
Pierwszy mecz Aliny w tych mistrzostwach to 21 punktow, z czego 17 Ukrainka miala juz w pierwszej czesci meczu, kiedy to w pieknym stylu wyprowadzila swoj zespol na wysokie prowadzenie z Czeszkami..
Drugi mecz z kolei to 23 oczka w jej wykonaniu z czego 10 z nich Iagupova miala juz po 1q, dzieki czemu smialo mozna ja uznac za tą autorke udanej pogoni Ukrainy przy 0-9...
W obu meczach Alina dostawala sporo minut, w obu oddawala sporo rzutow, grając na calkiem niezlej skutecznosci... Szczegolnie w starciu z tak mocna D Hiszpanek 9/18FG wygląda niezle.
Jutro nie powinno byc inaczej.. Te, ktore mialy tutaj wspomagac Aline raczej zawodzą, spisuje sie tylko Udodenko, wiec na glowie Iagupovej jest naprawde sporo... Ona jednak potrafi i robi swoje, takze w meczu z Węgierkami na zaden zastoj nie licze, zwlaszcza jesli wezmiemy pod uwage to, ze oba zespoly grac beda o miejsce drugie.
Biore.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 18 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#22
Czarnogóra - Kobiety - Rosja - Kobiety
Rosja - Kobiety(-6.5)
@1.53 Stawka: 2j.


Nie popisaly sie Rosjanki w meczu z Belgijkami, chociaz i tak mysle poniekąd naleza sie im brawa za to, ze mimo iz w pewnym momencie meczu bylo juz -19 dziewczyny potrafily sie jakos podniesc, jeszcze powalczyc, doprowadzic do OT, chociaz tam niestety dla nich to Belgia okazala sie lepsza, wygrywając by 1.
Ja mimo tej porazki z Belgią nie chce jednak zmieniac zdania o Rosjankach i licze na to, ze dziewczyny jeszcze ten swoj spory potencjal w Czechach zdąza potwierdzic... Sklad w koncu jest naprawde mocny i ja wierze w to, ze jutro sie dziewczyny przejada po rywalkach, wstając z kolan po tej porazce z dnia wczorajszego.
Czarnogora poki co z 0-2 i chociaz dziewczyny maja jeszcze jakieś szanse na awans to tutaj musiałby sie zdarzyc cud, zeby to sie udalo.. Pierwszy mecz dziewczyny przegraly z Belgia, w drugim z kolei dostaly lanie od Łotwy..
Widac brak Dubljevic i chociaz jest tutaj pare innych uznanych nazwisk to jednak brak liderki jest problemem i ten sklad w porownaniu do Rosyjskiego jest dla mnie przynajmniej wyraznie slabszy.
Wedlug mnie jutrzejsza wygrana Rosji by dd jest tutaj spokojnie do zrobienia i przyznam, ze bede naprawde zaskoczony, jesli po tej wczorajszej porazce Rosjanki jutro znowu zawiodą.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 18 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#23
Słowacja - Kobiety - Włochy - Kobiety
Słowacja - Kobiety(+8.5)
@1.79 Stawka: 2j.


Na jutro jeszcze tak.
Mecz o drugie miejsce w grupie, wiec tutaj emocji nie powinno zabraknąc.. Owszem, mi sie Wloszki podobaja, do tego wyniki tez jako tako stawiają je jutro w roli faworytek, ale licze mimo wszystko, ze Slowaczki nieco powalcza.
Pierwszy mecz to porazka Slowacji z Turcja by 11, gdzie juz pierwsza polowa praktycznie zadecydowala o wyniku... W tym meczu przede wszystkim w oczy razil slabiutki występ jednej z liderek Slowacji, legendy wrecz tej reprezentacji, Zirkovej, ktora skonczyla z zaledwie 4 oczkami.
Drugi mecz to juz wygrana dziewczyn z Bialorusią, dzieki, czemu Slowaczki maja szanse na miejsce drugie. Jasne, ze +9 wygląda slabiej niz +20 w wykonaniu Wloszek, ale ta wygrana z pewnoscią dodala skrzydel Slowaczkom, a przede wszystkim jesli o ten mecz chodzi warto powiedziec, ze duzo lepiej wypadla Zirkova i tutaj zespol dzieki niej sporo zyskal.
Jak bedzie jutro? No licze, ze Słowaczki walke nawiążą, a latwiej o to moze byc z tego wzgledu, że Wloszki juz bez Macchi, swojej niewatpliwej gwiazdy, ktorej uderzenie lokciem Hollingsworth... złamało szczeke. Laura wrocila do Wloch.
Ja oczywiscie wiem, ze nawet bez niej ta drugą polowe meczu z Turcją, Wloszki graly naprawde rowno, ale tak, czy inaczej strata Laury jest dla tego zespolu ciosem.
Macchi byla czolowa postacia podczas meczu z Bialorusią, do momentu zejscia w meczu z Turcja miala na koncie 5p+3zb i mimo, ze jej brakowalo przez praktycznie cala druga czesc jej dorobek punktowy byl i tak "solidny" patrzac na reszte zawodniczek, pomijając rzecz jasna Zandalasini.
Eliminacje do Euro to tez znakomite cyferki Macchi takze jakby nie patrzec Wloszki mysle, ze jej brak jednak odczuja i tutaj Slowaczki moga to wykorzystac.
Dla mnie to handi jest naprawde spore i naprawde nijak nie widzi mi sie, zeby Slowaczki mialy tutaj tak dostac...
Wezme, mi sie podoba, a co dziewczyny na to, zobaczymy jutro wieczorem.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 19 cze 2017 
Obserwator
Obserwator

Dołączył(a): 13 mar 2017
Posty: 11
Podziękował: 1
Podziękowano: 0
EUROPA: Mistrzostwa Europy - Kobiety
Francja K-Grecja K
typ 1 HA - 9,5 pkt
kurs 1.82
buk : fortuna
Siemka, tak na moje oko to kazdy inny wynik niz wysoka wygrana Francji w tym meczu to byłaby gruba niespodzianka.Kursy na czyste 1 oscylują w granicach 1.15-1.20, więć grać nie ma sensu, natomiast takie handi jak w/w wydaje się całkiem realne i dość bezpieczne.W dwóch pierwszych meczach tych ME Francuzki odniosły 2 zwycięstwa :
Francja K - Serbia K 73 : 57
Słowenia K - Francja K 68 : 70
do pełni szczęścia i zajęcia 1 miejsca w grupie trzeba jeszcze ograć Grecję, co zwazywszy na prezentowaną przez Greczynki formę nie powinno być trudne - grają słabo i na niskiej skuteczności rzutowej - ledwo pokonały Serbki które są wyraznie najsłabszą ekipą w grupie. Ostatnie 5 meczy między tymi ekipami kończyło się wyrazną wygraną francuzek, myślę ze nic nie stoi na przeszkodzie aby i dziś było podobnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 19 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#24
Czarnogóra - Kobiety - Rosja - Kobiety
Prince E. (Rosja) powyżej 16.5
@1.85 Stawka: 1j.

#25
Czarnogóra - Kobiety - Rosja - Kobiety
Rosja - Kobiety(-13.5)
@2.42 Stawka: 2j.


Jeszcze tak na szybko, reszta pozniej.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 19 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
Kurde, ale mi szkoda tych Łotyszek i przede wszystkim Babkiny, ktora doznala kontuzji i w drugiej polowie juz nie zagrala.. Z nia mysle udałoby sie wygrac, chociaz i tak po 30 minutach Łotwa byla blisko osiągnięcia tego celu.

#26
Słowacja - Kobiety - Włochy - Kobiety
Słowacja - Kobiety
@4.30 Stawka: 2j.

#27
Słowacja - Kobiety - Włochy - Kobiety
Zandalasini C. (Włochy) powyżej 14.5
@1.85 Stawka: 1j.


Idąc jednak dalej...
Uderzam w Słowaczki, bo nie moge przejsc obojętnie obok takiego kursu. Wszystkie informacje odnosnie tego meczu znalezc można pare postow wyzej. Bez Macchi, Wloszki będa mialy naprawde utrudnione zadanie i Slowaczki sa w stanie ten brak po drugiej stronie wykorzystac.
No, a tez skoro Macchi jest out wypada sprobowac overa Zandalasini, ktora jakby nie patrzec ciągnie cala ta gre Wloszek w tym turnieju.. Fakt, z Bialorusią fajnie wypadla jeszcze Sottana oraz Macchi, ale juz z Turcją tylko Cecilia skonczyla mecz z podwojna zdobycza, dokladnie z 23 oczkami.
Tutaj mysle, ze ona tez bedzie waznym ogniwem i jednak tak niska linia jest spokojnie w jej zasięgu, wiec...

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 20 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#28
Ukraina - Kobiety - Słowacja - Kobiety
Iagupova A. (Ukraina) powyżej 21.5
@1.85 Stawka: 2j.


Jest mi cos winna za wczoraj. Reszta pozniej.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 20 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#29
Włochy - Kobiety - Wegry - Kobiety
Zandalasini C. (Włochy) powyżej 15.5
@1.85 Stawka: 2j.

#30
Włochy - Kobiety - Wegry - Kobiety
Zandalasini C. (Włochy) powyżej 8.5 zbiórek
@1.85 Stawka: 1j.

#31
Rosja - Kobiety - Grecja - Kobiety
Rosja - Kobiety(-9.5)
@2.20 Stawka: 2j.

#32
Rosja - Kobiety - Grecja - Kobiety
Rosja - Kobiety wygra wszystkie kwarty
@7.50 Stawka: 1j.


Nie mam dzis jakos weny, wiec bez opisow.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 20 cze 2017 
Aktywny Typer
Aktywny Typer

Dołączył(a): 18 paź 2015
Posty: 360
Podziękował: 1
Podziękowano: 89
Godzina: 20:30
Spotkanie: Rosja K - Grecja K
Typ: Rosja wygra 1 kwartę
Kurs: 1.62
Bukmacher: Marathonbet

Rosja - Grecja w meczu 1/8 finału Eurobasketu pań. W tym spotkaniu stawiam na zwycięstwo Rosjanek w 1 kwarcie. Nie widzę tutaj żadnych szans dla drużyny Hellas. Oglądałem ich wczorajszy, ostatni mecz grupowy z Francuzkami i wyglądały przy nich na prawdę słabo, mimo że przegrały tylko 7 punktami. Wręcz bym powiedział, że cudem się dostały do fazy pucharowej wykorzystując słabszy dzień Serbek. Rosjanki zaś nie miały problemów w grupie, tylko zakończyły wpadkę z Belgijkami przegrywając po dogrywce i tym samym zaprzepaszczając szansę na 1 miejsce i tym samym bezpośredni awans do ćwierćfinału. Trzeba jednak przyznać, że Belgijki na prawdę świetnie wyglądają na tym Eurobaskecie i nie można uznać tego jako wpadki, na pewno Rosjanki z tej porażki wyciągnęły wnioski. Uważam, że reprezentacja Rosji jest poziom wyżej od Grecji i ta różnica będzie widoczna od samego początku spotkania. Chętnie bym zagrał handicap na ten mecz jednak w granicach -4.5, bo jednak -8.5 które proponuje ten bukmacher to Libia zdecydowanie za wysoka, dlatego też pobieram 1 kwarcie, bo wydaję mi się tak jak pisze, że różnica będzie widoczna od samego początku i Rosjanki pewnie rozpoczną to spotkanie.

Powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 22 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#33
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Hiszpania - Kobiety(-7.5)
@1.49 Stawka: 3j.

#34
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Hiszpania - Kobiety(-11.5)
@2.00 Stawka: 2j.

#35
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Hiszpania - Kobiety(-17.5)
@3.70 Stawka: 1j.

#36
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Hiszpania - Kobiety/Hiszpania - Kobiety (HT/FT)
@1.40 Stawka: 3j.

#37
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Hiszpania - Kobiety 1q
@1.47 Stawka: 2j.

#38
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Hiszpania - Kobiety(-2.5) 1q
@1.68 Stawka: 2j.

#39
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Hiszpania - Kobiety(-5.5) 1st Half
@1.73 Stawka: 2j.

#40
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Łotwa - Kobiety poniżej 59.5
@1.69 Stawka: 2j.

#41
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Hiszpania - Kobiety/Hiszpania - Kobiety (1q/FT))
@1.61 Stawka: 2j.

#42
Hiszpania - Kobiety - Łotwa - Kobiety
Lyttle S. (Hiszpania) powyżej 15.5
@1.85 Stawka: 2j.


Zatanczmy, dosięgnijmy razem gwiazd!
Łotyszki przegraly w grupie dwa mecze, z Rosja oraz Belgia, wygrywając jednak wysoko z Czarnogorą. W 1/8 z kolei dziewczyny wyeliminowaly Serbki i to na pewno sie chwali..
Problem w tym, ze dzis jednak dziewczyny trafiaja na bezsprzecznie najlepsza druzyne Europy i tutaj juz wiele Łotyszki nie ugraja.. Jasne, ze wyeliminowanie w 1/8 obecnych jeszcze mistrzyn Europy grajac dodatkowo praktycznie caly mecz bez Babkiny robi wrazenie, ale jednak Serbki dalekie byly w tych mistrzostwach od formy jaka prezentowaly dwa lata temu, a tez nijak nie chce mi sie wierzyc, ze tutaj piatka w zasadzie zawodniczek tak jak to mialo miejsce w meczu z Serbią pociagnie caly zespol.
No wlasnie, wspomnialem o Babkinie i to tutaj bedzie problemem... Ona urazu doznala w ostatnim meczu grupowym przeciwko Belgii, gdzie cala druga polowe nie grala... Z Serbia fakt faktem nowa zawodniczka CCC wyszla na parkiet, ale ten nieszczesny uraz nie pozwolil jej dlugo pograc, gdyz juz po nieco ponad minucie Elina musiala opuscic parkiet.
Dzis ona co prawda w skladzie jest, ale poza s5.
Nawet z nia w skladzie Lotwa dla mnie jest tu bez szans, a bez niej tym bardziej nie wyobrazam sobie tego, zeby Hiszpanki nie zlaly...
Hiszpania sklad ma w Czechach swietny, a jesli o sam wystep w tych mistrzostwach chodzi.. Pierwszy mecz to wygrana z Wegierkami by 14, drugi mecz to wysoka wygrana z Ukrainą, gdzie dziewczyny zdominowaly pieknie druga czesc, trzeci mecz to z kolei porazka z Czechami, ale ona w zaden sposob nie odstrasza jesli wezmiemy pod uwage to, ze Hiszpania nic w tym meczu nie musiala, a grala jednak z gospodyniami mistrzostw, ktore juz byly na wylocie.
Tutaj to sie nie powtorzy, a ja tez czuje, ze Hiszpanki będa mocno chcialy sobie ta porazke z Czeszkami odbic.
Dla mnie wszystko przemawia tu za Hiszpankami i ja bede mocno zdziwiony jesli dziewczyny pewnie tego nie wezmą.
Probujemy.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 22 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#43
Francja - Kobiety - Słowacja - Kobiety
Francja - Kobiety(-19.5)
@3.95 Stawka: 1j.


Po meczach Hiszpanek moge.
Francuzki mnie tak może na maksimim nie przekonuja, ale uważam, ze tutaj Trojkolorowe trafily najlatwiej jak sie dalo i powinno skonczyc sie wysoko.
Niby ten zespol w 100% mnie nie przekonuje, ale w grupie dziewczyny zaliczyly 3-0, wygrywając ten niesamowity mecz ze Slowenia, gdzie wygrana po tak ciezkim boju smakowala pewnie lepiej, z Serbkami, robiąc swoje jednak w drugiej polowie, nawet w momencie dojscia na cztery oczka rywalek w 4q, z Grecja, ktora zaskakuje w Czechach in plus.
Co do Słowaczek... One w sumie chyba największe wrazenie zrobily na mnie w 1/8 odprawiając Ukraine... W grupie dziewczyny przegraly z Turcja, gdzie juz w zasadzie po pierwszej polowie bylo po meczu, z Włoszkami, wygrywajac tylko z najslabsza w grupie Bialorusią.
Jesli o Slowaczki chodzi, tutaj kluczowa może okazac sie postawa Zirkovej... Ona pieknie zagrala z Ukraina, zagrala dobry mecz z Białorusią, ale juz z Turcja wypadla slabo, podobnie jak z Wloszkami, chociaz wiadomo, ze tam Zuzana dlugo na parkiecie nie przebywala..
W kazdym razie nie mam przekonania, czy Zirkova bedzie w stanie poradzic sobie z D rywalek... Do tego z kostka caly czas problemy ma Palenikova.
Dla mnie tutaj Francuzki sa dosyc wyraznymi faworytkami i pozostaje na dobra sprawe tylko kwestia checi, ale skoro Hiszpanki wygraly wysoko, wypada, zeby Trojkolorowe zrobily to samo... W koncu ich przewaga jest tutaj naprawde spora.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 23 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#44
Łotwa - Kobiety - Włochy - Kobiety
Zandalasini C. (Włochy) powyżej 17.5
@1.85 Stawka: 1j.


Dzien jutrzejszy zaczne tak..
Za rok w Hiszpanii odbedzie sie Puchar Swiata i tutaj te mecze o miejsca 5-8 są naprawde wazne.. Z Europy awansuje 5 druzyn, ale jako, ze Hiszpanki sa gospodyniami Pucharu Swiata i sa juz w najlepszej czworce ME awans do przyszlorocznego Pucharu wywalczy takze miejsce 6.
Wazny mecz zatem dla obu ekip, ale nie odważe sie wytypowac zwycięzcy... Po jednej i po drugiej stronie problemy zdrowotne, wole pojsc w over Zandalasini.
Cecilia rozgrywa w Czechach bardzo dobry turniej bedąc bez dwoch zdan motorem napedowym calego zespolu.. Jej srednia to 19.2PPG, a do tego dochodzi 9.4RPG i to tworzy profil liderki.
Ona naprawde sporo tutaj robi, a tez wiecej jest na jej glowie z racji urazu Macchi...
Jest na pewno dobra forma, minut ostatnio w tych wazniejszych juz meczach bylo tez wiecej w porownaniu do fazy grupowej, mecz wazny i tutaj jesli Włoszki cos chcą ugrac, Cecilia zawiezc nie może.
Jak dla mnie jednak przy jej mozliwosciach i tym co pokazuje w Czechach wynik punktowy w granicach 20 oczek nie powinien byc az tak wielkim problemem..

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 23 cze 2017 
Ekspert : Koszykówka
Ekspert : Koszykówka

Dołączył(a): 20 lip 2016
Posty: 1408
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie
Podziękował: 1975
Podziękowano: 1026
Pozamiatał Pan, Panie Wojtku wczorajsze mecze, wielkie brawa:)
Powodzenia dalej <4listki>

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Pukon za ten post:
Wojtek_89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 24 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#45
Turcja - Kobiety - Słowacja - Kobiety
Hollingsworth Q. (Turcja) powyżej 15.5
@1.80 Stawka: 1j.


Normalnie brałbym Turczynki, ale mam delikatny uraz po ich meczu z Grecja, wiec odpuszce. Pojde jednak over Hollingsworth.
Quanitra to bez dwoch zdan najjasniejsza gwiazda tej reprezentacji Turcji, ktora bez dwoch zdan robi w Czechach co do niej nalezy..
Fakt faktem, z Bialorusia, Hollingsworth skonczyla tylko z 4 oczkami, ale grala stosunkowo malo minut, co jest w pelni zrozumiale biorąc pod uwage to, ze Turcja nic w tym meczu nie musiala.
Poza tym starciem cyferki jednak wyglądają w wykonaniu Quanitry bardzo przyjemnie.. W 1/4 z Grecja mimo 55 punkitow calej druzyny, Hollingsworth skonczyla z 15 oczkami, z Włoszkami mimo 54 punktow calej druzyny, Hollingsworth skonczyla z 29 oczkami, ze Słowaczkami w "meczu otwarcia", Hollingsworth z kolei skonczyla z 14 punktami, ale tez tych minut za wiele nie bylo w porownaniu chociazby do meczow z Wlochami, czy Grecją.
Co ciekawe Quanitra gra na bardzo dobrym %.. Ona ze Slowacja, czy Grecja nie oddala wielu rzutow ale na ten przyklad ze Slowaczkami wpadlo wszystko (5/5), z Grecja z kolei niemal wszystko (4/5). Z Wloszkami, kiedy zrobila show rzutow bylo wiecej, ale mimo to skutecznosc na poziomie 50% (10/20) wygląda niezle.
Tutaj tez mysle, ze nie kto inny jak wlasnie Hollingsworth poprowadzi swoj zespol.. Przy tej formie o punkty nie powinno byc cięzko, sprobujemy.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: FIBA Eurobasket Women 2017
PostNapisane: 24 cze 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#46
Hiszpania - Kobiety - Belgia - Kobiety
Hiszpania - Kobiety(-5.5)
@1.48 Stawka: 3j.

#47
Hiszpania - Kobiety - Belgia - Kobiety
Hiszpania - Kobiety(-4.5) 1st Half
@1.73 Stawka: 2j.

#48
Hiszpania - Kobiety - Belgia - Kobiety
Belgia - Kobiety poniżej 60.5
@1.67 Stawka: 1j.

#49
Hiszpania - Kobiety - Belgia - Kobiety
Carpreaux M. (Belgia) poniżej 5.5
@1.85 Stawka: 1j.

#50
Hiszpania - Kobiety - Belgia - Kobiety
Torrens A. (Hiszpania) powyżej 16.5
@1.85 Stawka: 1j.


Pora na pierwszy mecz polfinalowy.
"To jest jak piękny sen, z którego nie chcemy sie budzić" - To słowa Meesseman, ktore bardzo dobrze oddają to, gdzie w tej chwili jest Belgia.
Wielkie brawa dla Belgijek za wygranie grupy, za awans do polfinalu, ale z calym szacunkiem dla dziewczyn, w starciu z Hiszpankami nie daje im juz szans.
Belgijki wygraly grupe, nie przegrywając w niej nawet meczu, ale... Z Czarnogórą bez Dubljevic dziewczyny wygraly by 2, mając niemałą nerwowke w koncowce mimo, ze ich przewaga w tym meczu byla naprawde spora... Z Rosja dziewczyny wygraly by 1 po dogrywce mimo, ze ich przewaga w tym meczu wynosila juz 19 punktow... Z Lotwa dziewczyny wygraly by 4 zapewniając sobie zwycięstwo w 4q mimo, ze cala druga polowe Łotyszki graly bez Babkiny. Co ciekawe nawet bez niej Łotwa potrafila w 3q zrobic 18-9 i wyjsc na prowadzenie...
W 1/4 Belgijki z kolei ograly Włoszki bez Macchi, ale tez zwycięstwo zapewniając sobie w ostatniej kwarcie.
Maja Belgijki 4-0, brawa dla nich za awans do polfinalu, ale wbrew pozorom te zwycięstwa nie byly, przynajmniej dla mnie, tak mocno przekonujące i tutaj juz z Hiszpankami dziewczyny wedlug mnie niewiele zdzialaja.
Hiszpania w tym turnieju ma dla mnie najlepszy zespol i robi swoje.. Z Czeszkami sie nie udalo to fakt, ale jak juz tutaj wspominalem w tym meczu dziewczyny nic nie musialy mając zapewnione pierwsze miejsce w grupie... Poza tym jednak Hiszpanki by 14 odprawily Węgierki sprawe wygranej zalatwiając juz w 1q, rozbily Ukraine, pokazując moc po przerwie, odprawily wysoko Łotwe w 1/4, sprawe awansu zalatwiając juz w 1q.
Naprawde Hiszpania w takim skladzie, z takimi mozliwosciami bedzie tutaj poza zasięgiem, a to jak wiele dzieli oba zespoly dalo sie zauwazyc podczas dwóch starc towarzyskich przed Euro... Tam Hiszpania w G1 wygrala by 10, w G2 z kolei by 39... No i ja oczywiscie wiem, ze byly to tylko mecze towarzyskie, ale Belgia grala juz pelnym skladem, Wauters, Mestdagh, czy Meesseman nie dostawaly wcale malo minut, to raz. Po drugie Hiszpania grala w tym dwumeczu jeszcze bez Lyttle.
Tak jak mowie, to byly tylko mecze sparingowe, ale wedlug mnie nie inaczej bedzie w tym polfinale... Hiszpania potwierdzi swoją wyzszosc, pewnie awansując do finalu, tak to widze.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89
Bukmacherzy.comPukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron