» Toptypy.com - typy bukmacherskie najlepszych typerów w Internecie, korzystaj za darmo i sam walcz o nagrody.
» Livemecz.pl - wyniki na żywo z transmisjami online (podajemy kilkanaście źródeł gdzie oglądać można mecze na żywo w Internecie) a po zakończeniu meczu skróty meczów oglądaj na Livemecz.pl

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
Autor Wiadomość
PostNapisane: 02 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
Cytuj:
Gdynia - Ślęza Wrocław
Ślęza Wrocław
@1.59 Stawka: 2j.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 23 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#40
TTT Ryga - Gorzów
TTT Ryga(-14.5)
@1.865 Stawka: 2j.


Puchary po przerwie na kadry, moze byc roznie, ale wezme.
Ryga w zasadzie jako takiej przerwy nie miala, bo Lotwa ma jako gospodarz ME'19 miejsce w turnieju zapewnione, a i tez zagraniczne zaciągi nie musialy sie rozjezdzac.. TTT zreszta podczas tej przerwy gralo dwa mecze z RSU, oba wygryuwając wysoko, choc tez wiadomo, ze RSU to zaden rywal dla hegemona tej ligi.
W kazdym razie z obiegu Łotyszki nie wypadly, a to dobra wiadomosc.
Co do samej gry w EC, Ryga poki co niepokonana, z +6 z wyjazdowego meczu z Gorzowem.. Sklad pelny, a jednak na tle Polek ten zespol wygląda duzo ciekawiej..
Gorzow w weekend polegl z Wisla, a w EC... coz, smaku zwycięstwa jeszcze dziewczyny nie zaznaly i po tym meczu na pewno go nie zaznają..
Handi mysle jak najbardziej w zasięgu, a tu i +20 mnie nie zaskoczy.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 26 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
Cytuj:
TTT Ryga - Gorzów
TTT Ryga(-14.5)
@1.865 Stawka: 2j.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 27 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#41
Dynamo Kursk - Galatasaray
Dynamo Kursk(-12.5)
@1.95 Stawka: 2j.


Juz na srode, ale nie bede czekal.
Krotka pilka. W weekend do Galaty wrocila do gry po kontuzji Alben, ale niestety podobnie jak z CCC nie zagra Quigley, zawodniczka, ktora robi jednak kolosalna roznice. Ona ma pauzowac jeszcze parenascie dni i to jest dosyc sporawy problem dla Turczynek.. Out jest takze Van Grinsven, choc nie jest to az tak duza strata, ale mimo wszystko.
Co za tym idzie Dynamo powinno ten brak po drugiej stronie wykorzystac i raczej spokojnie rywalki odprawic.
Prawda jest taka, ze Rosjanki są duzo mocniejsze i one powinny Turczynki odprawic bez wiekszych problemow nawet gdyby te graly w pelnym skladzie, a jesli mamy do czynienia z sytuacja, kiedy out jest jedna z liderek, nie da sie zagrac inaczej.
Oczywiscie ja juz u kobiet rozne cuda widzialem, ale mysle, ze tutaj Dynamo nie pokpi sprawy.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 27 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#42
Wisła Kraków - Lattes Montpellier
Wisła Kraków
@1.95 Stawka: 2j.


Idealna okazja dla Wislaczek, zeby w EL sie przelamac.
Lattes nic szczegolnego nie pokazuje, a co przy okazji tego meczu chyba najistotniejsze, Francuzki juz bez Ewki 8.6PPG, 4.0RPG, 0.9APG, ktora jak sie pare h temu okazalo pozegnala sie z druzyną, a takze Bankole 8.0PPG, 3.4RPG, 0.6APG, ktora w weekend z Bourges sie popsula.
Lattes zatem traci i tutaj wedlug mnie Polki to powinny wykorzystac.
Zobaczymy.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 28 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#43
KP Brno - Venezia
KP Brno
@7.50 Stawka: 1j.


Wiem, ze szanse sa nikle, ale jako, ze to ostatnia kolejka, a Venezia pierwsze miejsce ma pewne, sprobuje.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 29 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#44
Dynamo Kursk - Galatasaray
Petronyte G. (Galatasaray) powyżej 15.5
@1.85 Stawka: 2j.


Galata dzis nie tylko bez Quigley, Van Grinsven, ale takze Alben, wiec licze na Litwinke.
Przed tygodniem z CCC przy tych brakach, Petronyte wykrecila 20 oczek, w weekend z Botas mimo, iz byla juz Alben, 26.
Tutaj tez Gintare powinna zakrecic sie wokol 20 oczek.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 29 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#45
Villeneuve d'Ascq - Bourges
Bourges(-6.5)
@1.664 Stawka: 1j.


Bourges w EL 1-4, ale na moje dziewczyny powinny spokojnie zrobic tutaj swoje.
Po przerwie na kadry w EL nie udalo sie moze z Dynamem, ale raczej powodu do wstydu Francuzki po tym meczu nie maja. W lidze z kolei Bourges zmiotlo Hainaut oraz Lattes. Owszem, ktos może sie przyczepic do tego, ze Lattes gralo z Bourges bez Ewki, a dosc szybko popsula sie Bankole, ale +31 i tak wyglada znakomicie, do tego Montpellier w 4q bylo w stanie zdobyc 4 oczka.
Co tez wazne, w tym meczu z Lattes do gry wrocila Tchatchouang.
Villeneuve w lidze niby tuz za Bourges, ale mimo tego dla mnie przynajmniej to Bourges wygląda duzo lepiej co tez zreszta dziewczyny potwierdzily wraz z poczatkiem sezonu w Superpucharze.
W EL tez szalu nie ma i choc Bourges bilans ma gorszy, ja sie powtorze, dla mnie to zespol lepszy niz Villeneuve.
Co tez wazne, gospodynie dzis zagraja oslabione brakiem Bremont, takze no tym bardziej jakos trudno mi sobie wyobrazic tutaj aby Villeneuve dalo rade sprostac rywalkom.
Jak dla mnie warto wziąc, Bourges mocniejsze i podobnie jak w Superpucharze, tak i dzis powinno zrobic tu swoje.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 29 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#46
Union Hainaut - Nantes
Union Hainaut/Union Hainaut (HT/FT)
@1.57 Stawka: 2j.

#47
Union Hainaut - Nantes
Union Hainaut(-7.0)
@1.85 Stawka: 1j.


Jeszcze tak z EC i to raczej na dzis wszystko.
Hainaut z szansami na miejsce pierwsze w grupie. Nantes bez szans na awans, Nantes wiadomo, bez Skuballi, ale i jej zastępstwa, podpisanej niedawno Anderson, do tego przyjezdne maja dac pograc wiecej młodzieży, wiec...
Zobaczymy.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 30 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#48
Istanbul - Wrocław
Istanbul
@4.32 Stawka: 1j.


Tak zaczne.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 30 lis 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#49
Sepsi - Piestanske Cajky
Piestanske Cajky
@5.25 Stawka: 2j.


Tylko tak jeszcze na dzis. Slaby ten tydzien z Europejskimi Pucharami, zobaczymy jak to wyjdzie tutaj.
Bez opisu niestety, bo czas troche teraz goni, a mecz juz o 17. Uważam jednak, ze po takim kursie warto.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 01 gru 2017 
Stały Bywalec
Stały Bywalec

Dołączył(a): 17 maja 2014
Posty: 435
Podziękował: 13
Podziękowano: 123
Spotkanie:Real - Crvena
Godzina: 21:00
Typ:Real HA -8.5 (+OT)
Kurs: 1,40 <minus>
Bukmacher:Fortuna


Analiza
10 Kolejka Euroligi.
Real który ma już aż 4 porażek w tym sezonie zagra z jedną z najsłabszych drużyn Euroligi w tym sezonie, Crvena mocno się osłabiła przed sezonem.
Real natomiast u siebie wygrywał w tym sezonie min z Unicają 89:57, Milano 100;90 czy z CSKA Moskwa 82:69.
Crvena w delegacji porażki i to wysokie - min z Olympiacosem,Unicają czy Khimkami.
Real zagra dalej bez Llulla oraz Meksykańskiego Centra - Ayona.
Uwazam że Real wygra minimum 9 punktami.

_________________
Pick of the Day :D
Pazdziernik 2016 13-9


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 01 gru 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
Cytuj:
Dynamo Kursk - Galatasaray
Dynamo Kursk(-12.5)
@1.95 Stawka: 2j.


Cytuj:
Wisła Kraków - Lattes Montpellier
Wisła Kraków
@1.95 Stawka: 2j.


Cytuj:
KP Brno - Venezia
KP Brno
@7.50 Stawka: 1j.


Cytuj:
Dynamo Kursk - Galatasaray
Petronyte G. (Galatasaray) powyżej 15.5
@1.85 Stawka: 2j.


Cytuj:
Villeneuve d'Ascq - Bourges
Bourges(-6.5)
@1.664 Stawka: 1j.


Cytuj:
Union Hainaut - Nantes
Union Hainaut/Union Hainaut (HT/FT)
@1.57 Stawka: 2j.


Cytuj:
Union Hainaut - Nantes
Union Hainaut(-7.0)
@1.85 Stawka: 1j.


Cytuj:
Istanbul - Wrocław
Istanbul
@4.32 Stawka: 1j.


Cytuj:
Sepsi - Piestanske Cajky
Piestanske Cajky
@5.25 Stawka: 2j.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 04 gru 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#50
Nadezhda - Yakin Dogu
Yakin Dogu(-6.5)
@1.93 Stawka: 1j.


Juz na srodę, ale tu mysle nie ma na co czekac.
Bardzo ciekawy jestem tego co jeszcze Yakin w tym sezonie EL pokaze szczegolnie po zakontraktowaniu Grudy.
Poki co tak, kusi jeszcze pare starc, ale poki co zostane tylko przy Turczynkach.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 05 gru 2017 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21132
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#51
USK Praga - Royal Castors Braine
USK Praga(-13.5)
@1.95 Stawka: 1j.


Może powinienem poczekac do jutra, zeby troszke to handi obniżyć, ale co tam, sprobuje takiego.
Ogolnie Prazanki jak dla mnie powinny latwo sie tutaj rozprawic z Belgijkami, wiec nie bede sie szczypal.
Castors fakt faktem last match ogralo CCC, ale jakos i tak mnie to mocno nie przekonuje. Udalo sie przelamac, odniesc pierwsze zwycięstwo, ale to za malo na Czeszki, za malo..
Poza ta wygrana Belgijki przegraly 5 razy, w tym po przerwie na kadry, a przed meczem z CCC, z Sopronem by 24.
Nie twierdze, ze Castors ma slaby sklad, ale no na wyniki nijak sie to nie przeklada w EL i choc z CCC udalo sie przelamac, nijak nie widze podtrzymania serii w starciu z Praga.
Czeszki w EL z niezlym bilansem 4-2. Dziewczyny dostaly srogie lanie od Kurska, przegraly na poczatku rozgrywek z Galata, ale ograly Bourges oraz CCC, jeszcze przed reprezentacjami, pozniej, juz po kadrach rozbijając Villeneuve oraz odprawiajac @Sopron i to są wyniki obok ktorych obojetnie przejsc nie przejde.
Obecnie ten sklad Czeszek podoba mi sie bardziej (oba zespoly graly ze soba jeszcze w pre i wowczas ten sklad Czeszek nie byl tak solidny), forma trafia do mnie bardziej i uwazam, ze we wlasnej hali Prazanki pewnie odprawią Castors.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: