» Toptypy.com - typy bukmacherskie najlepszych typerów w Internecie, korzystaj za darmo i sam walcz o nagrody.
» Livemecz.pl - wyniki na żywo z transmisjami online (podajemy kilkanaście źródeł gdzie oglądać można mecze na żywo w Internecie) a po zakończeniu meczu skróty meczów oglądaj na Livemecz.pl

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
  Drukuj

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
Autor Wiadomość
PostNapisane: 03 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#59
Montpellier - Fenerbahce
Fenerbahce(-8.5)
@1.68 Stawka: 1j.


To jeszcze tak na dzis.
Francuzki wciąz bez Bankole, do tego dzis bez Lardy, ktorej brakowalo jeszcze w starym roku, w ostatnim meczu EL, nie ma Diarry, ktora pojawila sie w zespole po odejsciu Ewki i kontuzji Bankole, nie ma jeszcze ostatnio podpisanej Little.
Montpellier w tym momencie nie wyglada za fajnie, wyniki tez sa jakie sa i ja watpie, ze w tym skladzie przyjdzie przelamanie... Owszem, kiedy ten sklad bedzie juz jakos ogarnięty, kiedy ten sklad sie ustabilizuje Lattes cos jeszcze moze pokaże, ale w tym momencie nie jest to druzyna specjalnie wymagajaca, przynajmniej takie jest moje zdanie.
Fener na tle Francuzek wygląda znacznie lepiej i tutaj pozostaje tylko kwestia checi.. Niemniej przy takiej przewadze, dodając do tego porazke Yakin z UMMC uwazam, ze Turczynki pewnie zrobic swoje powinny.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 04 sty 2018 
Aktywny Typer
Aktywny Typer

Dołączył(a): 11 gru 2010
Posty: 1382
Podziękował: 4
Podziękowano: 42
Dyscyplina: Koszykówka Euroliga
Godzina: 18:45
Spotkanie Fenerbahce Ulker - Baskonia Vitoria Gasteiz handicap [ 0-4,5]
Typ:2
Kurs: 2,70
Bukmacher :Totolotek
Analiza.Ten po0jedynek w eurolidze powinien byc bardzo ciekawy i zacięty.Gospodarze tego spotkania obronca tytułu Fenerbahce Ulker aktualnie zajmują 5 miejsce w tabeli.W dotychczas rozegranych spotkaniach odnieśli 9 zwycięstw i 6 meczy przegrali.W ostatniej kolejce przegral;i na swoim parkiecie po bardzo zaciętym pojedynku z Realem Madryt 77-79.Ich rywale Baskonia Vitoria Gasteiz to bardzo grożny przeciwnik który jest teraz na 9 miejscu z 7zwycięstwami i 8 porażkami.W ostatnim swoim spotkaniu przegrała na swoim parkiecie z CSKA Moskwa 81-90.Myśle że goście jeżeli przegrają ten mecz to minimalnie
30/11/17 EURO
Baskonia Vitoria Gasteiz - Fenerbahce Istanbul 69:83
09/03/17 EURO
Fenerbahce Istanbul - Baskonia Vitoria Gasteiz 74:79
11/11/16 EURO
Baskonia Vitoria Gasteiz - Fenerbahce Istanbul 86:52
13/05/16 EP
Fenerbahce Istanbul - Baskonia Vitoria Gasteiz 88:77 (Do)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 04 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#60
Artego Bydgoszcz - Flammes Carolo
Flammes Carolo(+6.5)
@1.67 Stawka: 2j.


Puchar Europy.
Bookie faworyzuje Artego, czy slusznie?
Polki faze grupowa skonczyly z bilansem 4-2, udalo sie ograc MBAb dwa razy, Spartak dwa razy, przegrywając dwukrotnie z UDO... W fazie pucharowej dziewczyny trafily na Miskolc, z ktorym wygraly w obu starciach.
Na krajowym podworku Bydzia z kolei po 9 wygranych z rzedu, przegrala z Wisla, a takze Wroclawiem, last match odkuwając sie z MKK.
Tutaj bookie faworyzuje Polki, ale na moje to wcale nie musi byc latwy mecz... W fazie pucharowej wygraly tu Szwedki, w lidze wygrala Wisla. Nie jest to dla mnie przynajmniej teren nie do zdobycia, a juz na pewno rywala takiego jak Charleville stac, zeby ten parkiet podbic.
Charleville fakt faktem w lidze przegralo trzy ostatnie mecze, ale porazki z Landes, czy Villeneuve nie wyglądaja jakos tragicznie.. Gorzej moze wyglądac porazka z Tarbes.
Z drugiej strony z Villeneuve oraz Tarbes nie grala juz Montgomery, ktora pozegnala sie z zespolem.
Jesli o EC chodzi, Francuzki spokojnie wygraly wszystkie mecze w swojej grupie, pewnie awansując z pierwszego miejsca.
Co ciekawe Charleville gralo w grupie z Miskolc, druzyną, ktora Artego odprawilo w poprzedniej rundzie.. Francuzki dwukrotnie wygraly by 10 i te wygrane wyglądaja o tyle fajnie, ze w jednym meczu brakowalo Montgomery, w drugim Dos Santos.
Sklad Charleville ogolnie ma fajny.. Sa Dos Santos, Bouderra, Loyd, Minte, Chevaugeon, Filip, Paget, Berezhynska, niezle zawodniczki.. Fakt, jak wspomnialem wyzej ostatnio nie grala Montgomery, ktora pozegnala sie z zespolem, ale w jej miejsce podpisana zostala Mosqueda-Lewis, ktora dzis zadebiutuje, a w zasadzie wroci na stare smieci, bo przeciez ex zawodniczka Huskies grala tutaj w dwoch ostatnich sezonach, last season będąc najlepiej punktująca Charleville w EC.
No i ja nic nie chce umniejszac Montgomery, bo to zawodniczka solidna, ale jej cyferki w tym sezonie w EC byly jednak slabsze niz w lidze i tutaj Kaleena moze wniesc jednak wiecej.
Bez dwoch zdan jak dla mnie Francuzki maja tutaj papiery, zeby nie tylko powalczyc, ale nawet wygrac.. Sklad jest, forma na pewno tez i tutaj nie przejmowalbym sie tymi ostatnimi wynikami w lidze, kiedy sklad nie byl pelny, a licze, ze Charleville odrobilo tez lekcje z zeszlego sezonu, kiedy w pierwszej rundzie PO dziewczyny odpadly z Koszycami po fatalnym pierwszym meczu. Wowczas mimo znakomitej pogoni w G2 zabraklo kilku oczek do awansu.
Licze, ze to sie tu nie powtorzy.
Mi sie podoba, wezme.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 04 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
Cytuj:
UMMC - Yakin Dogu
Yakin Dogu(+10.5)
@1.47 Stawka: 2j.


Cytuj:
Wisła Kraków - Perfumerias Avenida
Wisła Kraków(+7.5)
@1.68 Stawka: 1j.


Cytuj:
Montpellier - Fenerbahce
Fenerbahce(-8.5)
@1.68 Stawka: 1j.


Cytuj:
Artego Bydgoszcz - Flammes Carolo
Flammes Carolo(+6.5)
@1.67 Stawka: 2j.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89 za ten post:
Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 08 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#61
Yakin Dogu - Perfumeria Avenida
Yakin Dogu(-7.0)
@1.96 Stawka: 1j.

#62
USK Praga - Dynamo Kursk
Dynamo Kursk
@1.41 Stawka: 2j.


To juz taki maly zestaw na zblizającą sie kolejke. Warto wziąc juz teraz poki linie i kursy sa jakie są.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 10 sty 2018 
Aktywny Typer
Aktywny Typer

Dołączył(a): 11 gru 2010
Posty: 1382
Podziękował: 4
Podziękowano: 42
Dyscyplina: Koszykówka Euroliga kobiet
Godzina: 16:30
Spotkanie Yakin Dogu Universitesi- Perfumerias Avenida
Typ:over 123,5
Kurs: 1,40
Bukmacher :Totolotek
Analiza.Dzisiaj typuje pojedynek w Eurolidze kobiet.Zdecydowanymi faworytkami tego spotkania jest zespól gospodarzy drużyna Yakin Dogu Universites.Aktualnie zajmują one 2 miejsce w grupie B z 16 punktami zdobytymi.W dotychczas rozegranych spotkaniach odniosły 8 zwycięstw i 2 pojedynki przegr5ały.W ostatniej kolejce przegrały po zaciętym pojedynku na wyjeżdzie z liderem Ekaterinburg 82--77.Ich rywalki drużyna Perfumerias Avenidazajmuje 5 miejsce w tej grupie z 15 punktami zdobytymi.Na ich wynik składa się 5 zwycięstw i 5 poniesionych porażek.w ostatniej kolejce przegrały na wyjeżdzie z Wisła Can-Pack 52-48.Myśle że teraz w tym meczu padnie dużo koszy.
Data TU Mecz FT
01/11/17 EKGB
Avenida - Yakin Dogu Universitesi 62:67


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 10 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#63
Euroleasing Sopron - Villeneuve D'Ascq
Euroleasing Sopron(-5.5)
@1.61 Stawka: 2j.


Wegierki dzis wygrywając mogą zapewnic sobie awans i mysle, ze dziewczyny nie będa mialy z tym problemu.
Poczatek roku w EL wyszedl raczej dziewczynom bokiem, ale porazka, nawet wysoka porazka z Kurskiem nie jest znowu jakby przyjrzec sie blizej wielkim dramatem.
W lidze juz sobie dziewczyny zdązyly tą przegrana odbic, odbic z hukiem i licze, ze dzis przyjdzie kolejna wygrana. Przy okazji tego meczu ligowego warto powiedziec dwie rzeczy, po pierwsze zagrala Salvadores, ktorej brakowalo z Kurskiem, po drugie, najwazniejsze zawodniczki byly mocno oszczedzane.
Dzis oczywiscie minut liderek bedzie wiecej i licze, ze przelozy sie to na wynik.
Villeneuve rok zaczelo fatalnie.. W EL dziewczyny dostaly z Castors, w lidze z kolei przegraly u siebie z Lyonem.. Wyniki na pewno optymizmem nie napawają, a jakby tego bylo malo z Lyonem nie grala kontuzjowana Leedham, ktora i dzis nie zagra, przed meczem urazu nabawila sie Akonga, choc ona zagrala, ale bylo widac pewien dyskomfort, a juz nie mowie, ze jakis czas nie ma Bremont.
Jest tutaj troche problemow, poczatek roku slaby i ja nie sadze, ze Francuzki tutaj dadza rade...
Ogolnie dla mnie Sopron jest druzyną lepsza, ogolnie dla mnie Sopron jest druzyną z ciekawszym skladem i to tez zreszta znalazlo potwierdzenie w pierwszym meczu tych ekip, gdzie Wegierki wygraly.
U siebie powinno byc tym bardziej milo i uwazam, ze jak najbardziej warto pojsc w strone gospodyn.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89
Bukmacherzy.comyaz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 10 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#64
Fenerbahce - UMMC
Fenerbahce(+8.5)
@1.66 Stawka: 1j.


Na szybko.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 10 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#65
Bourges - CCC Polkowice
CCC Polkowice(+10.0)
@1.63 Stawka: 1j.


Ostatni na dzis.
Moze bede zalowal, ale..
Bourges dzis z niedawno podpisana Palau, ale zespol wciąz radzic sobie musi bez Ouviny oraz Michel. Do tego nie ma Plouffe, najlepiej punktującej zespolu w EL, ktorej brakowalo juz w ligowym starciu z Charleville.
Wyniki CCC w tym sezonie EL sa jakie sa, wiadomo tez, ze nie ma juz Holmes, ale jest Bojovic, ktora jednak stac na wiecej niz 0/8FG w debiucie przeciwko USK, są inne uznane nazwiska i taki zespol stac na to, zeby powalczyc z ta okrojoną wersja Bourges.
Nie bede sie napalal, ale lekko sprobowac sprobuje.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 11 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#66
Galatasaray - Royal Castors Braine
Galatasaray(-4.5)
@1.68 Stawka: 1j.


Sprobuje, choc lekko.
Galata juz z Quigley, ktora wrocila po kontuzji, z Ewka, ktora jakis czas temu dolączyla do zespolu, a takze z Davis, ktora dzis zadebiutuje w EL. Turczynki wyniki maja jakie maja, ale uwazam, ze w tym zestawieniu stac je na wygrana w tym spotkaniu.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 11 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
#67
Ragusa - Gdynia
Ragusa(-4.5)
@1.895 Stawka: 2j.


Nie maja moze Polki za duzo do odrobienia z G1, ale nie sadze, ze uda sie dziewczynom to uczynic.
Owszem, w poprzednioej rundzie w pewnym momencie G2 Polki mialy juz "nascie" punktow straty do UDO, ostatecznie wygrywając wysoko dwumecz, ale tutaj powtorka z rozrywki mi sie nie widzi.
Zgodze sie, ze w porownaniu do pierwszego meczu tych druzyn Gdynia zagra z Handy, ktora zostala dopuszczona do rozgrywek, ale najzwyczajniej w swiecie nawet z nia w skladzie nie uwazam Gdynianek za zespol, ktory podbiłby Italie.
Porazka w domu to jedno, wowczas Handy nie bylo, ale w weekend Gdynianki skompromitowaly sie przegrywajac w lidze z Poznaniem, ktory gral juz bez Smith. Do tego podczas starcia z Poznaniem urazu oka nabawila sie Vitola. Ona moze i dzis zagra, ale wiadomo, ze z sama gra moze byc juz roznie.
Ragusa po zwycięstwie w Polsce zdązyla i w lidze pokazac sie z niezlej strony wygrywając @Napoli. Owszem, ktos powie, ze Napoli gralo bez Dolson, ktora pozegnala sie z zespolem, a nie bylo jeszcze nowego nabytku w postaci Bone, ale nie mozna tez zapomniec o tym, ze Ragusa grala bez Hamby.
Hamby jednak dzis zagra, a tez warto powiedziec, ze z Napoli na parkiecie pojawily sie Miccoli oraz Spreafico, ktorych z Gdynia brakowalo.
Wloszki ogolnie w EC wyglądaja bardzo przyjemnie, dziewczyny grupe skonczyly bez porazki, ogrywając chociazby Nymburk, czy Atomeromu, ktore wyeliminowalo wczoraj Wroclaw. W domu kazdy mecz Ragusy konczyl sie wygrana by dd i Gdynia naprawde bedzie miala tu problem, bo juz pomijajac to, ze bardziej widza mi sie Wloszki, Polki away w EC potrafily wygrac tylko ze slabym Istanbulem, przegrywając jednak z Wroclawiem, Kayseri, UDO.
No jak dla mnie Ragusa spokojnie powinna tutaj obronic te 4 oczka zaliczki z G1, powiększyc ją i pewnie awansowac dalej.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89
Bukmacherzy.comdespero84


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 12 sty 2018 
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2007
Posty: 21119
Lokalizacja: Żory
Podziękował: 528
Podziękowano: 2179
Cytuj:
Yakin Dogu - Perfumeria Avenida
Yakin Dogu(-7.0)
@1.96 Stawka: 1j.


Cytuj:
USK Praga - Dynamo Kursk
Dynamo Kursk
@1.41 Stawka: 2j.


Cytuj:
Euroleasing Sopron - Villeneuve D'Ascq
Euroleasing Sopron(-5.5)
@1.61 Stawka: 2j.


Cytuj:
Fenerbahce - UMMC
Fenerbahce(+8.5)
@1.66 Stawka: 1j.


Cytuj:
Bourges - CCC Polkowice
CCC Polkowice(+10.0)
@1.63 Stawka: 1j.


Cytuj:
Galatasaray - Royal Castors Braine
Galatasaray(-4.5)
@1.68 Stawka: 1j.


Cytuj:
Ragusa - Gdynia
Ragusa(-4.5)
@1.895 Stawka: 2j.

_________________
Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

Użytkownicy, którzy podziękowali autorowi Wojtek_89
Bukmacherzy.comdespero84Pukon


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 

Re: Euroleague & Eurocup women 2017/2018
PostNapisane: 15 sty 2018 
Aktywny Typer
Aktywny Typer

Dołączył(a): 11 gru 2010
Posty: 1382
Podziękował: 4
Podziękowano: 42
Dyscyplina: Koszykówka Eurocup
Godzina: 17:00
Spotkanie Unics Kazan- Reggio Emiilia handicap [0-13,5]
Typ:2 <plus>
Kurs: 1,45
Bukmacher :Totolotek
Analiza.Na dzisiaj typuje pojedynek fazy grupowej Eurocup.Gospodarze tego pojedynku Unics Kazan zajmują 1 miejsce w tabeli.W dotychczas rozegranych spotkaniach odnieśli 2 zwycięstwa,w tym 1 po dogrywce.w postatnim swoim pojedynku pokonali po bardzo zaciętym i wyrównanym spotkaniu na wyjeżdzie Limoges 69-66.Ich rywale drużyna Reggio Emiilia dotychczas wygrała 1 spotkanie i również 1 mecz przegrała.w ostatniej kolejce przegrali na wyjeżdzie z Lyon-Villeurbanne 68-64.Napewno zdecydowanym faworytem jest zespól Unics Kazań,jednak sądze że goście którzy bardzo dobrze grają w obronie postawią trudne warunki i wysoko tego pojedynku nieprzegrają.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: